نوشته‌های بلاگ > جشنواره > شانس برنده شدن، از آنچه تصور می‌کنید به شما نزدیک‌تر است!

شانس برنده شدن، از آنچه تصور می‌کنید به شما نزدیک‌تر است!

Date

برچسب‌ها:

شانس برنده شدن، از آنچه تصور می‌کنید به شما نزدیک‌تر است!

 

با خرید و فعال‌سازی و همچنین استفاده روزمره از سیم‌کارت و مودم شاتل موبایل، برنده جایزه شوید. تا پایان سال 1399 با خرید و فعال‌کردن سیم‌کارت و مودم، خرید شارژ و بسته و نصب و ورود به اپلیکیشن «شاتل موبایل من»، به سادگی امتیاز بگیرید و هر ماه در قرعه‌کشی 5 جایزه 1 میلیونی شرکت کنید.

 

انتخاب شماره و خرید سیم‌‌کارت

 

روش های خرید شارژ و بسته

نصب اپلیکیشن

شانس خود را چند برابر کنید!

در صورتی که در جشنواره «دعوت از دوستان» نیز شرکت کرده و دوستان شما با استفاده از لینک اختصاصی شما سیم‌کارت شاتل موبایل خریده و فعال کرده باشند، به هر مقدار که دوستانتان امتیاز دریافت کنند، امتیاز شما نیز افزایش خواهد یافت.

شرایط جشنواره:

      • قرعه‌کشی مربوط به هر ماه، در ابتدای ماه بعد انجام شده و نام برندگان در همین صفحه و شبکه­‌های اجتماعی شاتل موبایل اطلاع‌رسانی خواهد شد.
      • در همه قرعه‌کشی‌های این جشنواره، مجموع امتیازات هر مشترک از روز اول جشنواره محاسبه می‌شود و امتیازهای قبلی از بین نمی‌رود. در نتیجه مشترکینی که هرچه زودتر و بیشتر امتیاز دریافت کنند، در قرعه‌کشی شانس بیشتری خواهند داشت.
      • با کسب امتیاز بیشتر، شانس برنده شدن در قرعه‌کشی نیز افزایش خواهد یافت.
      • امکان برنده شدن شرکت‌کنندگان در دوره­‌های مختلف قرعه‌کشی وجود دارد و ممکن است یک فرد، دو یا چند بار در این قرعه‌کشی‌­ها برنده شود.

 

درباره شاتل موبایل

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور، با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک است که برای اولین بار در ایران از سیم‌کارت هوشمند با قابلیت اتصال خودکار به بهترین شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک رونمایی کرده است.

سیم‌کارت‌ هوشمند شاتل موبایل، بهترین و باکیفیت‌ترین پوشش شبکه‌های 3G و 4G/LTE را در هر منطقه انتخاب و تجربه متمایزی از شبکه تلفن همراه را برای مشترکین سیم‌کارت‌های خود خلق می‌کند.

چرا شاتل موبایل؟


به راهنمایی نیاز دارید؟

۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته می‌توانید از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید و یا با کلیک روی این لینک به صورت آنلاین با آنها چت کنید.


صفحات مرتبط:

انتخاب شماره و خرید آنلاین

فهرست نمایندگی های شاتل موبایل

نقشه مناطق تحت پوشش شبکه شاتل موبایل