جشنواره‌ها

جشنواره‌های شاتل موبایلی

با شرکت در جشنواره‌های شاتل‌موبایل می‌توانید از جایزه‌های ویژه‌ای مثل اینترنت رایگان، مکالمه رایگان و شارژ رایگان بهره‌مند شوید، از تخفیف‌های ویژه برای خرید سیم‌کارت و مودم باخبر شوید و در قرعه‌کشی‌های متنوع شاتل‌موبایل با جوایز ارزشمندی مثل گوشی و پلی استیشن و … شانس برنده شدن داشته باشید.

تازه‌ترین‌ها

https://shatelmobile.ir/assets/media/2024/05/030229-SHM-MRK-648-جشنواره.jpg
یه دوستی خوب، یه پیشنهاد هوشمندانه

با دعوت از دوستانتان به شاتل موبایل به ازای هر دعوت، ۳۰ هزار تومان اعتبار شاتل موبایل و یا ۳۰ گیگابایت اینترنت ADSL شاتل هدیه بگیرید و به دوستانتان ۳۰ هزار تومان اعتبار شاتل موبایل هدیه دهید.

https://shatelmobile.ir/assets/media/2023/10/020709-SHM-MRK-APP-648.jpg
اپلیکیشن شاتل موبایل رو نصب کن و هدیه بگیر!

در جشنواره «نصب اپلیکیشن شاتل‌موبایل‌من» مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل‌موبایل که تا کنون اقدام به نصب اپلیکیشن نکرده‌اند، این امکان را دارند تا شهریور ماه ۱۴۰۳ اپلیکیشن شاتل‌موبایل من را نصب کرده و با ورود به اپلیکیشن بتوانند در قرعه‌کشی‌های ربع سکه بهار آزادی شرکت کنند.

https://shatelmobile.ir/assets/media/2024/05/030225-SHM-MRK-648جشنواره.jpg
مکالمه کن، جایزه بگیر!

در این جشنواره کافیست تا پایان شهریور ۱۴۰۳، میزان مصرف مکالمه شما در یک ماه به حد نصاب تعیین شده برسد تا در ماه بعدی بدون قرعه‌کشی از شاتل موبایل مکالمه و اینترنت هدیه بگیرید.

https://shatelmobile.ir/assets/media/2024/05/030223-SHM-MRK-648-جشنواره.jpg
سیم کارتت رو روشن کن و گوشی جایزه بگیر!

شاتل ‏‌موبایل در جشنواره جدید خود، به مشترکین غیرفعالی که تا پایان شهریور ۱۴۰۳ سیم کارت خود را روشن و از آن استفاده کنند، به قید قرعه، سه عدد گوشی ناتینگ فون جایزه می‌دهد.

جشنواره‌های قدیمی‌تر