جشنواره‌ها

جشنواره‌های شاتل موبایلی

با شرکت در جشنواره‌های شاتل‌موبایل می‌توانید از جایزه‌های ویژه‌ای مثل اینترنت رایگان، مکالمه رایگان و شارژ رایگان بهره‌مند شوید، از تخفیف‌های ویژه برای خرید سیم‌کارت و مودم باخبر شوید و در قرعه‌کشی‌های متنوع شاتل‌موبایل با جوایز ارزشمندی مثل گوشی و پلی استیشن و … شانس برنده شدن داشته باشید.

تازه‌ترین‌ها

https://shatelmobile.ir/assets/media/2024/03/021020-SHM-MRK-PS5-648.jpg
PS5 و آیفون ۱۳، فقط با ۱۰۰۰ تومان!

در این جشنواره تا پایان بهمن ماه به صورت هر دو هفته یکبار بین مشترکین فعال شاتل موبایل قرعه‌کشی آیفون ۱۳ انجام می‌شود و در ماه اسفند قرعه‌کشی آیفون ۱۳ به صورت هفتگی انجام خواهد شد. در پایان ماه بهمن و اسفند نیز تمامی مشترکین در قرعه‌کشی کنسول بازی PS5‌ شرکت داده خواهند شد.

https://shatelmobile.ir/assets/media/2024/01/021020-SHM-MRK-648.jpg
سیم کارتت رو روشن کن و گوشی جایزه بگیر!

شاتل ‏‌موبایل در جشنواره جدید خود، به مشترکین غیرفعالی که در بازه زمستان(از دی تا پایان اسفند ۱۴۰۲) سیم کارت خود را روشن و از آن استفاده کنند، به قید قرعه، پایان بهمن و اسفند ماه یک عدد گوشی ناتینگ فون جایزه می‌دهد.

https://shatelmobile.ir/assets/media/2023/10/020709-SHM-MRK-APP-648.jpg
اپلیکیشن شاتل موبایل رو نصب کن و ربع سکه هدیه بگیر!

در جشنواره «نصب اپلیکیشن شاتل‌موبایل‌من» مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل‌موبایل که تا کنون اقدام به نصب اپلیکیشن نکرده‌اند، این امکان را دارند تا در بازه زمانی ابتدای آبان تا پایان دی ماه اپلیکیشن شاتل‌موبایل من را نصب کرده و با ورود به اپلیکیشن بتوانند در قرعه‌کشی‌های ربع سکه بهار آزادی شرکت کنند.

https://shatelmobile.ir/assets/media/2023/10/020717-SHM-MRK-ریفرال1402-649.jpg
یه دوستی خوب، یه پیشنهاد هوشمندانه
ویژه مشترکین فعلی

با دعوت از دوستانتان به شاتل موبایل، سکه بهار آزادی از شاتل موبایل هدیه بگیرید و ۲۰ هزار تومان اعتبار نیز به دوستان خود هدیه دهید.

جشنواره‌های قدیمی‌تر