راهنمای خرید آنلاین سیم کارت

 

راهنمای خرید آنلاین سیم کارت شاتل موبایل

 

برای ثبت نام و خرید سیم کارت شاتل موبایل به صورت آنلاین می بایست در وبسایت شاتل موبایل روی لینک ثبت نام و خرید کلیک کرده یا به نشانی https://shop.shatelmobile.ir/sim مراجعه کنید. با ورود به این آدرس، صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود:

 

 

جستجوی شماره دلخواه شاتل موبایل

در این بخش شما وارد صفحه‌ای می‌شوید که می‌توانید شماره دلخواه خود با پیش شماره ۰۹۹۸ را انتخاب کنید.

  • جهت جستجوی شماره مورد نظر خود می بایست تمامی ارقام را در قسمت مشخص شده وارد کنید، در غیر اینصورت می توانید یکی از شماره های نمایش داده شده را انتخاب نمایید.
  • در حال حاضر رنج شماره های ۰۹۹۸۱۰، ۰۹۹۸۱۱، ۰۹۹۸۱۲، ۰۹۹۸۱۳، ۰۹۹۸۱۴ و ۰۹۹۸۱۵ در دسترس است.

 

ورود و ثبت نام

در این بخش اطلاعات خود را جهت ایجاد حساب کاربری وارد می کنید. ورود این اطلاعات برای پیش ثبت نام و رزرو شماره ضروری است

توجه داشته باشید در صورتی که مشترک شاتل موبایل هستید و حساب کاربری دارید گزینه ورود را انتخاب کرده و نام کاربری و رمز عبور کنترل حساب اینترنتی شاتل موبایل من را در این بخش وارد کنید.

 

در صورتی که برای اولین بار اقدام به ساخت حساب کاربری می کنید وارد کردن نام، نام خانوادگی و شماره موبایل جهت ثبت نام ضروری است.

 

 

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید با کلیک روی فراموشی رمز عبور می توانید آن را بازیابی کنید. در نظر داشته باشید در صورت تغییر این رمز، رمز عبور کنترل حساب اینترنتی شما نیز تغییر خواهد کرد.

 

انتخاب بسته آغازین

در این بخش شما می توانید متناسب میزان مصرف و بودجه خود هر یک از بسته های آغازین شاتل موبایل را انتخاب کنید. بسته های آغازین بسته های ترکیبی از مکالمه، پیامک، اینترنت و سایر خدمات ارزش افزوده هستند که می بایست به همراه سیم کارت شاتل موبایل خریداری شوند.

 

 

توجه: در صورتی که شما مشترک ADSL شاتل هستید می توانید با کلیک روی بخش مربوطه و ورود کد ملی و شماره اشتراک شاتلی خود نسبت به خرید بسته های آغازین شاتلی به همراه مزایای ویژه اقدام کنید.

 

 

توجه داشته باشید مشترکین ADSL شاتل تنها مجاز به انتخاب بسته های آغازین ویژه شاتلی ها هستند.

 

سبد خرید

پس از تایید و ادامه در بخش قبل می توانید شرح محصول و جزئیات آن را مشاهده کنید.

 

 

احراز هویت

در این مرحله بررسی می شود که آیا اطلاعات شما قبلا در سیستم تعریف شده است یا خیر. در صورتی که با استفاده از نام کاربری و رمز عبور شاتل موبایل من وارد شده اید می توانید از کادر کشویی نام خود را انتخاب کرده تا اطلاعات شما کپی و تکمیل شود.

چنانچه اطلاعات هویتی شما قبلا در سیستم تعریف نشده باشد، لازم است اطلاعات تکمیلی همراه با نشانی دقیق پستی تان را برای ارسال سیم کارت وارد کنید.

همچنین جهت تکمیل این بخش لازم است نکات زیر را رعایت کنید:

  • وارد کردن کادرهای ستاره دار ضروری است.
  • اطلاعات هویتی خود را عینا مطابق کارت ملی تان با حروف فارسی وارد کنید.
  • شماره تلفن همراه دیگری (غیر شاتل موبایل) بدون صفر اول آن وارد نمایید.
  • در بخش بعدی باید نشانی پستی محل سکونت خود را وارد نمایید.
  • کد پستی محل سکونت تان را می بایست بصورت کامل و با ۱۰ رقم وارد شود.
  • درصورتیکه آدرس پستی متقاضی و آدرس ارسال سفارش یکسان است می توانید از گزینه‌ی “کپی” در بخش دریافت آدرس جهت ارسال، استفاده کنید.

در نهایت روی دکمه “تایید” کلیک کنید.

 

 

بازبینی اطلاعات

در این بخش لازم است صحت کلیه اطلاعات وارد شده را به طور دقیق بررسی و تایید فرمایید. در غیر اینصورت جهت اصلاح اطلاعات روی دکمه بازگشت کلیک کنید.

کد یک بار مصرف (OTP)

به منظور تکمیل فرآیند خرید خود از شاتل موبایل، یک کد یک بار مصرف از طریق پیامک به شماره همراه اعلام شده از سوی شما ارسال می‌شود. در نظر داشته باشید، شماره همراه اعلامی باید با کد ملی شما تطابق داشته باشد. پس از وارد کردن این کد یک بار مصرف به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی منتقل می‌شوید.


پرداخت از طریق درگاه بانکی

در این مرحله می‌توانید مبلغ سفارش خود را با استفاده از شماره کارت بانکی معتبر، رمز اینترنتی کارت، تاریخ انقضای کارت و شماره شناسایی دوم (CVV2) به صورت مستقیم از طریق درگاه بانکی پرداخت کنید.

پس از پرداخت کامل مبلغ سفارش، تاییدیه پرداخت به همراه شماره سفارش به شما نمایش داده شده و پروسه آماده‌سازی و تحویل سریع سیم کارت به درب منزل شما آغاز می‌شود.

توجه داشته باشید:
براساس قوانین سازمان تنظیم مقررات، در زمان مراجعه مامور پست برای تحویل سیم‌کارت و تکمیل ثبت‌نام، لازم است شخص متقاضی به همراه اصل کارت ملی خود در آدرس اعلامی در زمان ثبت‌نام حضور داشته باشد و پس از رویت کارت ملی توسط مامور پست و تطیق آن با چهره فرد متقاضی، از کارت ملی فرد متقاضی تصویر برداری رنگی انجام می شود.
مدارک مورد تایید:

افراد ایرانی: کارت ملی یا شناسنامه به همراه برگه تعویض کارت ملی
اتباع خارجی: گذرنامه معتبر / کارت آمایش معتبر / کارت پناهندگی معتبر / کارت هویت معتبر / کارت سبز معتبر / کارت ویژه معتبر

در صورت عدم پرداخت، سفارش شما لغو خواهد شد.

 

امیدواریم از تجربه سریع و آسان ثبت نام و خرید آنلاین شاتل موبایل لذت برده باشید. سفارش شما تا ۷۲ ساعت کاری به دست شما می رسد

 

خرید آنلاین سیم‌کارت شاتل موبایل

 


روش‌های خرید:

  • انتخاب شماره و خرید آنلاین از طریق وبسایت شاتل موبایل
  • انتخاب شماره، خرید و پرداخت تلفنی از طریق تماس با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰
  • انتخاب شماره و خرید حضوری از طریق مراجعه به یکی از نمایندگی‌های شاتل موبایل در سراسر کشور

به پشتیبانی نیاز دارید؟

24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته میتوانید از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید و یا با کلیک روی این لینک به صورت آنلاین با آنها چت کنید.


صفحات مرتبط:

نقشه مناطق تحت پوشش

فهرست نمایندگی های شاتل موبایل