جشنواره‌ها > هر هفته؛ یک آیفون!

هر هفته؛ یک آیفون!

هر هفته؛ یک آیفون!

شاتل‌موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک است که با ارائه نخستین «سیم‌کارت هوشمند» در کشور، تجربه‌‌ای نوین و متفاوت از شبکه تلفن همراه برای مشترکین سیم‌کارت‌های خود فراهم کرده است. سیم‌کارت‌ هوشمند شاتل‌موبایل، با قابلیت اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور اصلی، شبکه‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین را به طور مداوم تحلیل و باکیفیت‌ترین شبکه در هر منطقه را به صورت کاملا خودکار و هوشمند برای مشترکین انتخاب می‌کند.

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، شاتل‌موبایل هر هفته با برگزاری قرعه کشی به مشترکین فعال خود آیفون جایزه می دهد. در این جشنواره که تا پایان بهار ادامه دارد همه مشترکین فعلی و جدید شاتل موبایل می توانند برای فعالیت‌های خود در شبکه شاتل‌موبایل به ازای هر ۱۰۰۰ تومان تراکنش یک امتیاز در قرعه‌کشی های هفتگی دریافت کنند و شانس خود را برای برنده شدن آیفون افزایش دهند.

شاتل‌موبایلی نیستید؟

همین حالا با خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل‌موبایل در قرعه‌کشی های هفتگی آیفون شرکت کنید.

انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت

در نظر داشته باشید:
bullet مجموع امتیازهای شما از طریق پیامک هر هفته اطلاع‌رسانی خواهد شد.
bullet در صورتی که قبلا سیم‌کارت شاتل‌موبایل خریداری کرده‌اید و هنوز اقدام به فعالسازی آن نکرده‌اید، با فعال سازی سیم‌کارت خود می‌توانید متناسب با مبلغ پرداختی، امتیاز دریافت کنید.
bullet قرعه‌کشی ‌ها به صورت هفتگی برگزار می شود و نتیجه آن از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی شاتل‌موبایل اعلام خواهد شد.
bullet در هر بار قرعه کشی مجموع امتیازات برای مشترکین، از روز اول کمپین محاسبه خواهد شد.


به پشتیبانی نیاز دارید؟

۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته می‌توانید از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید و یا با کلیک روی این لینک به صورت آنلاین با آنها چت کنید.